Shop Mobile More Submit  Join Login
"... I didn't mean to..." by hitogata "... I didn't mean to..." by hitogata
Maguro: "...................*sigh*"
Mae: "...... she just had one sip..... honest."
Luna: *nyom* *nyom* *nyom* *nyom*


Mae's telling the truth: she only took one sip of the wine, and she's completely drunk. :iconwthplz:

Luna got curious again, and she took one little sip (like, one tea spoon). Now she's nomming Mae's ear.

It's one of her weakness.... any type of alcohol will knock her sanity out. When she gets drunk, she starts kissing (or nibbling) anyone near the range :iconwthplz:



.....so lame :rofl:
Add a Comment:
 
:iconmasterthunda22:
MasterThunda22 Featured By Owner Jul 19, 2014  Hobbyist Traditional Artist
LOL So cute!
Reply
:iconshadowwolf14:
Shadowwolf14 Featured By Owner Feb 14, 2013  Hobbyist General Artist
Hahahaha, poor Mae
Reply
:iconkurokocchi-desu:
kurokocchi-desu Featured By Owner Jul 19, 2012  Hobbyist Digital Artist
I JUST LOVE THE WAY YOU COLOUR DAMMIT!
GIVE ME YOUR SIMPLE SKILLS! ~

:iconheplz:
Reply
:iconkigamin:
KiGaMin Featured By Owner Mar 21, 2012  Hobbyist General Artist
NOMMINGGGGGg. *dies from excessive nosebleed*
Reply
:iconavi17:
avi17 Featured By Owner Nov 8, 2011
Hehehe so Luna acts like my old roommate when drunk? ;P Favorite part of this whole thing is her floppy drunk ears. :rofl: (Lol she's like half Mae's size now...)
Reply
:iconhitogata:
hitogata Featured By Owner Nov 8, 2011
Ffff really? (I dunno who your roommate is, but sounds like fun lol)

Hahah! Yeah, it's all wobbly like jelly ;P

(..... now that you said it, yeah... she's getting smaller and smaller. :| Or it's just Mae growing)
Reply
:iconavi17:
avi17 Featured By Owner Nov 8, 2011
Hehehe yep. XP (Well, she's not my roommate anymore, but I think she kind of got drunk off the idea that she was getting drunk. One drink and bam. ;P)

Hahahaha indeed. (pulls Luna's ears)

(Soon she will be able to fit in Mae's pockets or something...)
Reply
:iconglorrosaelin:
Glorrosaelin Featured By Owner Nov 7, 2011  Hobbyist Traditional Artist
... I am officially scared of drunk Luna now..... And infinitely sorry for Mae....
Reply
:iconhitogata:
hitogata Featured By Owner Nov 8, 2011
Bahahah :rofl: Just keep the alcohol away from her and no harm will come to anyone ;P
Reply
:iconglorrosaelin:
Glorrosaelin Featured By Owner Nov 9, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Noted. Duly noted....
Reply
:icontenshinofuu:
TenshiNoFuu Featured By Owner Nov 6, 2011
......??? Really one sip :rofl: Oh my... so funny....
Reply
:iconhitogata:
hitogata Featured By Owner Nov 7, 2011
.. yeap, even the smell can affect her ;P Must keep alcohols from her...
Reply
:icontenshinofuu:
TenshiNoFuu Featured By Owner Nov 7, 2011
Even the smell :wow: ??? Wow
Reply
:iconspicanardi:
SpicaNardi Featured By Owner Nov 1, 2011  Hobbyist General Artist
LOL! Poor Mae! But Luna should be enjoy to nibble his ear! :D :D :D
Reply
:iconhitogata:
hitogata Featured By Owner Nov 1, 2011
LOL Too bad she wouldn't remember any of this the next morning :rofl:
Reply
:iconspicanardi:
SpicaNardi Featured By Owner Nov 2, 2011  Hobbyist General Artist
No way!!! :rofl: :rofl:
Reply
:iconrenealexa-diary:
renealexa-diary Featured By Owner Oct 30, 2011  Hobbyist General Artist
Drunk Luna~ XD
Reply
:iconhitogata:
hitogata Featured By Owner Nov 1, 2011
:squee:
Reply
:iconshenira:
Shenira Featured By Owner Oct 29, 2011  Hobbyist Digital Artist
Who allowed her to drink? :faint: But she still looks kinda cute here :D
Reply
:iconhitogata:
hitogata Featured By Owner Oct 31, 2011
That red-haired wolf let her have a sip.... *shakes head*

lol thanks ;P How does your Luna react to alcohols?
Reply
:iconshenira:
Shenira Featured By Owner Nov 1, 2011  Hobbyist Digital Artist
I doubt he will do that ever again ;P
She usually starts to feel drunk after 3-4 pints of beer. Then she becomes really hungry ans she can eats almost everything. Around 10th pint of beer she falls asleep in the place she stands or sits ^^;
Reply
:iconjenniferelluin:
JenniferElluin Featured By Owner Oct 29, 2011  Hobbyist General Artist
Pfft... *shakes head* Mortal girls...
Reply
:iconhitogata:
hitogata Featured By Owner Oct 31, 2011
*nomnomnomnomnom*
Reply
:iconjenniferelluin:
JenniferElluin Featured By Owner Nov 1, 2011  Hobbyist General Artist
:bleh: Gyah... Get off of me... Nelyo, control your bunny.
Reply
:iconhitogata:
hitogata Featured By Owner Nov 1, 2011
:iconglomplz:
Reply
:iconjenniferelluin:
JenniferElluin Featured By Owner Nov 2, 2011  Hobbyist General Artist
Curvo: EEeee... *swats at Luna*
Elluin: :giggle:
Reply
:iconhitogata:
hitogata Featured By Owner Nov 2, 2011
:iconglomp1plz::iconglomp2plz:
Reply
:iconjenniferelluin:
JenniferElluin Featured By Owner Nov 3, 2011  Hobbyist General Artist
*Elluin decides what the heck and glomps and Curvo as well*

Curvo: GET OFF OF ME THIS INSTANT, BOTH OF YOU!!! :rage:
Reply
:iconhitogata:
hitogata Featured By Owner Nov 4, 2011
L: *Fleeeeeeees with Elluin*
Reply
:iconheavenlycondemned:
HeavenlyCondemned Featured By Owner Oct 29, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Pffffff hahahaha best drunk ever~ :heart: and here when I get tipsy all I do is giggle but it takes me forever to get tipsy..

((I love how her ears are wiggly > w<;; ))
Reply
:iconhitogata:
hitogata Featured By Owner Oct 31, 2011
Dangerous drunk type I'd say LOL
Wow, you must be really strong of alcohols... OAO


(XDD That's my fav part :heart:)
Reply
:iconheavenlycondemned:
HeavenlyCondemned Featured By Owner Oct 31, 2011  Hobbyist Traditional Artist
I'd drink with her = w= and keep that nomming habit in check.
Nah, I don't down my drinks, I sip at them but I do choose the strong liqours over the light ones xD
Reply
:iconladybrookecelebwen:
LadyBrookeCelebwen Featured By Owner Oct 29, 2011  Hobbyist General Artist
....Luna is like my mom? *shot* Seriously, though...that's entirely possible (except my mom falls asleep....) Anyways, this is hilarious!
Reply
:iconhitogata:
hitogata Featured By Owner Oct 29, 2011
lol your mom can't take alcohol too? (I can't drink alcohol IRL too.... even chocolates with some of them gives me headaches >_> (and frankly i'm too scared to try really drinking and see what happens to me lol))

Heheh, thanks Restooooo :glomp:
Reply
:iconladybrookecelebwen:
LadyBrookeCelebwen Featured By Owner Oct 29, 2011  Hobbyist General Artist
Nope, she can't at all (of course, she's so skinny as well...*is jealous*) (I'm not old enough to have alcohol yet...*pouts*)

Welcome Nelyo! :glomp:
Reply
:iconbleikiriya:
Bleikiriya Featured By Owner Oct 29, 2011   Digital Artist
PFFFFFF Luna drunk? XD
Reply
:iconhitogata:
hitogata Featured By Owner Oct 29, 2011
Yep :iconwthplz:

She'll start kissing anyone near her. I advise you to run :sprint:
Reply
:iconbleikiriya:
Bleikiriya Featured By Owner Oct 31, 2011   Digital Artist
'v'
Bley: *go to Luna* Luna-chaaan *A*<33 kiss me :icondesiremeplz:
Reply
:iconhitogata:
hitogata Featured By Owner Oct 31, 2011
Luna: *eyes shine like terminator*
Reply
:iconbleikiriya:
Bleikiriya Featured By Owner Oct 31, 2011   Digital Artist
Bley: *DDDD* *happy sensation* :heart: [link] <--- (XD )
Reply
:iconalaudesketchbook:
AlaudeSketchbook Featured By Owner Oct 29, 2011  Hobbyist General Artist
*Plotting on giving Luna alcohol when she's near uncle Nelyo*

... This is LOVE. XD Uncle Nelyo, She LOVES you. :XD: *cheeky*
Reply
:iconhitogata:
hitogata Featured By Owner Oct 29, 2011
M: Little Gil, please don't - Uncle Maguro will be angry if he finds out about underage drinking.... :iconwthplz:

*looks up at Luna who's still nom-ing the ear*


.... d-does she?
Reply
:iconalaudesketchbook:
AlaudeSketchbook Featured By Owner Oct 30, 2011  Hobbyist General Artist
... Seriously? :o Now I know uncle Fish is actually a mother hen.../SHOT

She does! Just don't tell her yet, she's still oblivious to it. :XD: Or if you want to kiss her senseless, go ahead! :XD:
Reply
:iconhitogata:
hitogata Featured By Owner Oct 31, 2011
I always thought he's the "mother" type of the person /SHOT

(Oh my.... Kiss her senseless? But you forgot that he EATS her /brickpancake)
Reply
:iconjunechristina:
JuneChristina Featured By Owner Oct 28, 2011  Student
lol, wow she can't take it like my mom can't take it..wonder how Mae feel being the one getting nibble on?
Reply
:iconhitogata:
hitogata Featured By Owner Oct 31, 2011
lol! Who needs alcohol... they taste horrible anyway lol

Hmm.... I wonder too...
I guess he's like half "OMG SHE LOVES ME" and half "oh shiz, I shouldn't have done that..." :lol:
Reply
:iconjunechristina:
JuneChristina Featured By Owner Oct 31, 2011  Student
yeah that would of been funny,maybe you should do one refering to that. like what is Mae thinks when luna get drinks and try to eat his ears something like that :)
Reply
:iconaire73:
aire73 Featured By Owner Oct 28, 2011  Hobbyist
why sho cute? ;A; (XD Luna can join us in the next drinking trip. ;P Drunk Elves win, eh.)
Reply
:iconhitogata:
hitogata Featured By Owner Oct 29, 2011
Pffff, you know, it would have worked if Maguro was Turno.... (the "in charge" type of person lol)

(D: She will go nuts just having the scent of the alcohol near her - she might kiss you :iconwthplz:)


(OOC: But I agree about drunk elves :heart:)
Reply
:iconaire73:
aire73 Featured By Owner Oct 30, 2011  Hobbyist
(Lol, the "in charge" type... :XD:)

(O.o The scent of alcohol :ohnoes: ...forget it XD)
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
October 28, 2011
Image Size
212 KB
Resolution
550×500
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,634
Favourites
194 (who?)
Comments
40
Downloads
21
×