Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
October 21, 2011
Image Size
201 KB
Resolution
570×430
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,580 (2 today)
Favourites
232 (who?)
Comments
42
×
Someone's TOO excited... by hitogata Someone's TOO excited... by hitogata
....alright, don't throw bricks at me. I have a reason, let me explain!

So I was just chatting with my friend from my site, and we were brainstorming for more cheebz ideas when she started this converstaion:
Friend: You know what I think?
Me: What?
F: Don't you think Mae will be a real "oyabaka" (means idiot-parent who loves his/her kid waaaay too much) type?
M: ..... Ah....
F: I can totally imagine him talking to the baby in the belly like it's already born... and showing bunch of toys. :iconwthplz: Creep.

............

:rofl:

Sad thing is that I could totally imagine that too.
What could I do? I HAD TO DRAW THIS ;v;

So yeah, Mae's all ":iconiloveyouplz:", while Luna' s all like ":iconwthplz:"
I bet at one point Luna gets so damn annoyed with him and gets pissed :lmao:

Ffffff, since this whole Usagi Ookami series is a pure crack, I hope no one minds me drawing pregnant Luna /shot

But I admit.


It was fun. LOL
Add a Comment:
 
:iconbandigirl15:
bandigirl15 Featured By Owner Edited Jul 19, 2014
:iconihugyouplz: This is just too cuuute!! :iconhandspazzplz: 
Reply
:iconyumikoritsuki918:
yumikoritsuki918 Featured By Owner Jun 1, 2013  Student Traditional Artist
I DEMAND A STORY FOR ALL OF THIS~~~
I just wanna hug you for this
Reply
:iconglorrosaelin:
Glorrosaelin Featured By Owner Oct 22, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Mae. I think you need therapy. Seriously. This is getting out of control.... :O

It's so cute though. :XD: I love Luna's expression in contrast to Mae's. And also how Luna's little dress turned into a matronly gown. ;p
Reply
:iconhitogata:
hitogata Featured By Owner Oct 22, 2011
I think he needs one too... :iconwthplz:

Aww thank you so much :hug:
OAO! You've noticed! XDD
Reply
:iconglorrosaelin:
Glorrosaelin Featured By Owner Oct 24, 2011  Hobbyist Traditional Artist
To Finrod's therapy with him!

You're welcome! :hug:
And the grandmaly rocking chair and knitting...;p
Reply
:iconkemmasandi:
Kemmasandi Featured By Owner Oct 21, 2011  Hobbyist Writer
Fff, ya know, I can totally see it too. :XD: And pregnant women are fun to draw, hrm? :dance:

Luna's expression is just made of win. She's just like, "What are you lookin' at me like that for, and why don't you lookit me like that all the time?!" lol pregnancy hormones going wild
Reply
:iconhitogata:
hitogata Featured By Owner Oct 23, 2011
LOL Glad to hear that I wasn't the only one ;P
It is! No wonder I see them all over dA lol

Bahahahh! Never came up with that conversation XD
They're wild
Reply
:iconkemmasandi:
Kemmasandi Featured By Owner Oct 23, 2011  Hobbyist Writer
Yeah, I never woulda thunk it, but they are fun. :D I've been randomly sketching a couple of my characters who actually get pregnant lately, and it's weird, but cool. :D

You know it'd totally happen
Reply
:iconalaudesketchbook:
AlaudeSketchbook Featured By Owner Oct 21, 2011  Hobbyist General Artist
Pfff---- Uncle Mae! You're too funny! :XD: *snickers*

Luna-chan~! May I feel the baby? :3
Reply
:iconhitogata:
hitogata Featured By Owner Oct 21, 2011
I think he lost his "too serious" self somewhere :icohwthplz:

Awww.... sure, go ahead. :aww: Don't follow that red haired person's example.
Reply
:iconcrities:
crities Featured By Owner Oct 21, 2011
OHMI GOSH
I LOVE IT SO MUCH
its so cute
Reply
:iconhitogata:
hitogata Featured By Owner Oct 21, 2011
Ahahah, thank you so much :heart:
Reply
:iconcrities:
crities Featured By Owner Oct 24, 2011
llol no prob it made me laugh and have an even better
day llol
Reply
:iconkleeneonigiri:
KleeneOnigiri Featured By Owner Oct 21, 2011  Hobbyist Digital Artist
Aww! Mae's always so cute :la:
Reply
:iconhitogata:
hitogata Featured By Owner Oct 21, 2011
Aww thanks :XD:
Reply
:iconavi17:
avi17 Featured By Owner Oct 21, 2011
.........................................................

.......Dammit, I find this adorable in spite of myself. XD
Reply
:iconhitogata:
hitogata Featured By Owner Oct 21, 2011
:XD:

That makes me so happy XD Thanks!
Reply
:iconavi17:
avi17 Featured By Owner Oct 21, 2011
Must...suppress...cuteness... >_<

I can find it cute because I think the wolfy ears have officially completely separated your Mae from the Maedhros in my head. XDDD
Reply
:iconhitogata:
hitogata Featured By Owner Oct 21, 2011
Yeah, I can't relate real Maedhros with.... this either :iconwthplz:
Reply
:iconavi17:
avi17 Featured By Owner Oct 22, 2011
Hehe glad I'm not the only one. XP Not that this...thing isn't adorable. ;P
Reply
:iconhitogata:
hitogata Featured By Owner Oct 23, 2011
:XD:
Reply
:iconchigagigaroo:
Chigagigaroo Featured By Owner Oct 21, 2011
Aww~ <333
Reply
:iconhitogata:
hitogata Featured By Owner Oct 21, 2011
=D
Reply
:iconladybrookecelebwen:
LadyBrookeCelebwen Featured By Owner Oct 21, 2011  Hobbyist General Artist
Mae, love, you're supposed to read books to the kid, not play with toys...babies in wombs can't see toys.

(OOC - I love this :love:...though, I have to admit, my mom got books for both my sister and I before we were born. I don't think it's that creepy for a parent to talk to the belly, in general.)

(PS - You should totally draw a pic with Mae, Luna, and kid! :love: *pouty face* Please? (Also, it's slightly strange, considering I was considering giving Mae and Luna kids in the Halloween pic...decided not to though....on the basis that I suck at drawing kids....)

(PPS - related to the discussion in one of the other comments, Luna has twins in her belly. :nod: One with wolf ears, and one with bunny ears....)
Reply
:iconhitogata:
hitogata Featured By Owner Oct 21, 2011
LOL tell him that. I think he's a little too excited to realize that with his usual "serious" self :iconwthplz:


(awwz, thanks! Well i'm glad to see no one's going "HOMG YOU'RE INSANE" and throwing bricks at me lol
Yeah, it's actually good for a parent to talk to the baby while in womb... just like making making it listen to classic or whatever. But in his case... well, he's talking to it as if it can see and hear and whatever :lmao:)

(PS - LOL I shall then! And I'll blame you >:3 (Awww.... that would've been cute, but it's kinda scary how parents and a kid goes to trick or treating together :iconwthplz: LOL)

(PPS - Oh my XD A twin! I guess a boy and a girl then? (With I dunno, some mutant animal ear/tail :iconkakapoplz:)
Reply
:iconladybrookecelebwen:
LadyBrookeCelebwen Featured By Owner Oct 23, 2011  Hobbyist General Artist
I will tell him...;p

(You're welcome! Why would anybody do that?
Yeah, my mom read to me...yeah, well maybe he thinks it has superpowers or something...)

(PS - Blame is good. ;p (Yeah...you think it's scary? How come?...does that scary feeling extend to 18 year old girls taking their 10 year old brother trick or treating?)

(PPS - Yes! And Yes! And you drew it, and it's so cute...)
Reply
:iconjenniferelluin:
JenniferElluin Featured By Owner Oct 21, 2011  Hobbyist General Artist
Elluin: Aw! Mae will make such a wonderful father! Creep? What are you talking about? I think the fact that he talks to the baby is adorable and good! :aww:
Reply
:iconhitogata:
hitogata Featured By Owner Oct 21, 2011
Luna: Ah, but Elluin.... What happens if he's doing that for past 5 hours everyday :iconwthplz:
I'm scared.
Reply
:iconjenniferelluin:
JenniferElluin Featured By Owner Oct 24, 2011  Hobbyist General Artist
:shrug: Maybe you should find him some sort of hobby?
Reply
:iconbleikiriya:
Bleikiriya Featured By Owner Oct 21, 2011   Digital Artist
AWWWWW I wanna do something like this with my favourite pair A I do! e_e anyway, Luna is sooooo cute :love:

Bley: *give flower to her friend* :heart:
Reply
:iconhitogata:
hitogata Featured By Owner Oct 21, 2011
DO IT :iconwthplz:
DO IT

Want me to say it again? Yes I will: DO ITTTTT :la:


But i'm too scared to see how Law will turn out like......

Luna: Awwww........... *huggles Bley chan* X3333 Thank you so much dear :heart:
Reply
:iconbleikiriya:
Bleikiriya Featured By Owner Oct 22, 2011   Digital Artist
I'm scared too .. I can't image Law like a future father XD but I do it the same L O L!

Bley: *A* :heart: you're very welcome sweety! *giggles* is a male or female? 8D
Reply
:iconhitogata:
hitogata Featured By Owner Oct 23, 2011
LOL I think Law will dress up the kid with furry stuff :iconwthplz:

Luna: Both XD
Reply
:iconbleikiriya:
Bleikiriya Featured By Owner Oct 23, 2011   Digital Artist
LOL omg XD

Bley: A TWINS?
Reply
:iconheavenlycondemned:
HeavenlyCondemned Featured By Owner Oct 21, 2011  Hobbyist Traditional Artist
i wonder what the child would look like :O dem ears and tail lol
Reply
:iconhitogata:
hitogata Featured By Owner Oct 21, 2011
.... I have no idea either :O
Maybe bunny ears with wolf tail or the other way around /shot
Reply
:iconheavenlycondemned:
HeavenlyCondemned Featured By Owner Oct 22, 2011  Hobbyist Traditional Artist
now i'm actually trying to picture an actual animal xD (i blame my friend cause they are making me watch Kamen Rider 000 and it has weird animal combos and i try and picture the actual animal [ei.hawk head, tiger body, grasshopper back legs] but i'm pictureing the animal parts to scale LOL)
Reply
:iconjillmeru:
Jillmeru Featured By Owner Oct 21, 2011  Hobbyist Digital Artist
.......o. Oh booooy
Reply
:iconhitogata:
hitogata Featured By Owner Oct 21, 2011
Ohhhh girl =D lol
Reply
:iconrenealexa-diary:
renealexa-diary Featured By Owner Oct 21, 2011  Hobbyist General Artist
Bunny + Wolf = BunnyWolf (?) :lol: That would be interesting to know what's inside Luna's belly~ X3
Reply
:iconhitogata:
hitogata Featured By Owner Oct 21, 2011
Pffff a kid with long eared wolf ears? we have a new specie :iconwthplz:

But I wonder what's in her belly too.... even i'm scared to know LOL
Reply
:iconrenealexa-diary:
renealexa-diary Featured By Owner Oct 21, 2011  Hobbyist General Artist
LOL~ That would be cool if i can take a peek inside~ :rofl:

Yep Luna~ Hear and feel it~ Does it howl? Or does it jump? :XD:
Reply
Add a Comment: